"Mezi účastníky soutěže, kteří předstoupili před odbornou porotu, jsme mohli shlédnout prezentace studentů psychologie, ekonomie, antropologie, nebo třeba studentky učitelství anglického jazyka. Říká nám to, že dobrý byznysový nápad může mít student studující na kterékoliv fakultě," komentuje zastoupení studijních oborů účastníků Jana Joklová Kaňová, která soutěž na univerzitě koordinuje.
Komise do dalšího kola, které proběhne v prosinci tohoto roku, na základě prezentace nápadů poslala celkem šest týmů. Každý z nich obdržel 10 000 korun, které může použít na další práci na uskutečnění svého nápadu. Týmy navíc mohou využít mentoring, který jim poskytne v rámci soutěže JIC. Jeden z postupujících nápadů navíc získal možnost účastnit se zahraničního výměnného programu ve Francii.
"O vítězi celé soutěže rozhodne odborná porota na konci roku. Mezi kritéria, podle kterých bude porota vítěze vybírat, bude například patřit byznysový potenciál nápadu, jeho proveditelnost, nebo třeba kvalita odvedené práce s financemi, které týmy během soutěže obdržely", dodává Joklová Kaňová.